بخش فیزیوتراپی درمانگاه خیریه انصار
درمانگاه انصار افتخار دارد،  با یاری خداوند متعال و در راستای ارایه خدمات فیزیوتراپی، کاملترین و مجهزترين بخش فیزیوتراپی منطقه 12 از اول بهمن ماه 1396 افتتاح نمايد كلينيك فيزيوتراپی انصار در فضایی بالغ بر 300 متر مربع و مجهز به بهترین و مدرن ترین امکانات درمانی و رفاهی با 7 کابین فعال و مجزا برای آقایان و بانوان، سالن ورزش و  مجهزترين دستگاه های فیزیوتراپی روز دنيا از جمله، مگنت، شاک ویو، بیوفیدبک، ليزر پرتوان …. و تجهیز گردیده و به بهره برداری رسید تا بیماران با فراغ بال بهبودی و سلامتی خود را بدست آورند.
لوگوی فیزیوتراپی درمانگاه خیریه انصار

خدمات بخش

شاك ويو
شاک ویوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی مؤثر و جدید در فیزیوتراپی روز دنیا می باشد که از طریق ایجاد انرژی بالا در بافتهای بدن بوسیله امواج فراصوتی، باعث کاهش چشم گیر التهاب، درد و جذب استخوان سازی های اضافی و غيره می گردد.

برخی از موارد کاربرد شاک ویو در فیزیوتراپی:

• التهاب فاسیای پلانتار/ خار پاشنه
  • تاندونیت کلسیفیه سوپرااسپیناتوس، شانه منجمد، اپی کوندیلیت
  • گرافت های عضلانی- تاندونی
  • تأخیر در جوش خوردن استخوان های بلند

موارد عدم کاربرد و احتیاطات شاک ویو:
استفاده از دستگاه شاک ویو همراه با احتیاطات ویژه ای صورت می گیرد. در مواردی که بیمار اختلال در لخته شدن خون داشته باشد یا از داروهای ضد لخته شدن خون استفاده نماید، بیماران باردار و یا مبتلا به سرطان و بیماران مبتلا به اختلالات اعصاب محیطی ثانویه به دیابت، استفاده از این دستگاه ممنوعیت دارد. همچنین بیمار از یک هفته پیش از درمان با شاک ویو نباید از داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی و از 6 هفته پیش از درمان نباید از کورتیزون استفاده نماید. سرمادرمانی و  استفاده از داروهای ضد التهابی پس از درمان نیز ممنوعیت دارد

تصاوير بخش

فیزیوتراپی کلینیک انصار
فیزیوتراپی درمانگاه انصار
بخش فیزیوتراپی کلینیک انصار

مسئول فنی بخش

فيزيوتراپيست شهلا كمالی

مسئول فنی بخش فیزیوتراپی درمانگاه خیریه انصار - فيزيوتراپيست شهلا كمالی
كارشناس فيزيوترايی
فيزيوتراپی به عنوان يك رشته بالينی به معنی درمان بيماری های بدن انسان توسط عوامل فيزيكی از قبيل جريان های الكتريكی، آب درمانی، تمرين درمانی و درمان های دستی می باشد. فيزيوتراپی درمان غير دارويی است و امروز در دنيا بدليل همين ماهيت گسترش فراوانی يافته است. اين روش درمانی در بسياری از مشكلات جسمانی كاربرد فراوان دارد. از جمله موارد كاربرد اين روش می توان به فيزيوتراپی و مشاوره پس از جراحی قلب، ارتوپدی، جراحی زنان و زايمان، جراحی مغز و اعصاب، كودكان، سوختگی و پوست اشاره كرد. در فيزيوتراپی هدف بالا بردن عملكرد جسمانی است و فيزيوتراپيست در اين رشته به عنوان درمانگر شناخته می شود. اين رشته همچنين با شناسايی گروه های خاص افراد اقدام به پيشگيری از بيماری ها و غربالگری ناتوانی ها می كند.